Spor

MİLLİ TAKIMIMIZ DÜNYA KUPASINA GALİBİYET İLE VEDA ETTİ...

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle veda etti.

Nedim Bey
Nedim Bey
Editör
Yayınlanma:
26 Haziran 2026 08:06
Güncellenme:
26 Haziran 2026 08:33

ANKARA - BHA

Los Angeles Stadyumu'nda oynanan mücadelede ilk yarıyı 2-1 önde tamamlayan ay-yıldızlı ekip, üstünlüğünü maç sonuna kadar koruyarak sahadan 3-2 galip ayrıldı.

Grup aşamasında Avustralya'ya 2-0, Paraguay'a ise 1-0 mağlup olan Milliler, ABD karşısındaki galibiyete rağmen 3 puanla D Grubu'nu son sırada tamamladı ve son 32 turuna yükselme şansı elde edemedi.

Goller  Arda ,Orkun ve Kaan'dan  geldi...

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!