Rize- Pazar İlçe Müftülüğü Tarafından Aşure İkramı Yapıldı.

Muharrem Ayı vesilesiyle İlçe Müftülüğü tarafından, birlik ve beraberliğin sembolü olan aşure ikramı gerçekleştirildi.
Etkinlik, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı ve Pazar Sahil Cami alanın'da düzenlendi.
Kurulan stantlarda vatandaşlara ikram edilen aşureler, büyük ilgi gördü ve halk tarafından memnuniyetle karşılandı.
Yapılan açıklama 'da" Aşure: Bereketin, Paylaşmanın ve Kardeşliğin Sembolü olduğu,
Aşure ikramı etkinliği, toplumsal dayanışmayı güçlendirmek, birlik ve kardeşlik ruhunu pekiştirmek, aynı zamanda Muharrem Ayı’nın maneviyatını paylaşmak amacıyla düzenlendiği,
Program boyunca vatandaşlarla sıcak sohbetler gerçekleştirildi, hayır dualar edildiği" ifadelerine yer verildi.
Etkinliğe katkıda bulunan hayır sahiplerine teşekkür edildi.











